Tuesday, June 21, 2016

SHARINI NAK NAK NAK KAWINNNNNN

Syahrini: Mengapa takut, saya tak menggigit...

 19 Jun 2016, 10:43 pagi      19 Jun 2016, 11:15 tengahari
  
Pelbagai persoalan muncul di benak mengenai soal jodoh Syahrini yang lambat, tetapi satu pun belum terungkai.
Pada masa sama, telahan umum menyatakan kebanyakan lelaki kini mungkin 'takut' untuk mendekatinya kerana berasa kurang yakin berdasarkan pencapaian dan kerjayanya yang besar.
Namun, selebriti itu menafikan bahawa status sebagai selebriti popular menjadi halangan.
“Tidak juga. Saya pun buntu mengapa lelaki sukar dan takut untuk mendekati saya.
“Saya bukannya nak mengigit, saya bukan wanita buas,” katanya ketika ditemui media di tayangan perdana filem Finding Dory di Jakarta Selatan baru-baru ini.

No comments:

Post a Comment